Youtube`owe statystyki

Małe podsumowanie naszego hollywoodzkiego dorobku. Porównam obecny sezon, w którym zaczęliśmy działalność jako 4 sztachety do poprzedniego, w którym zakupiliśmy pierwsze GoPro. Sezon liczyłem od 1 grudnia do 1 maja, czyli 2011/12 od 1 grudnia 2011 do 1 maja 2012. Analogicznie sezon 2012/13. Jak widać na tabelce poniżej… jest lepiej, ale myślałem, że będzie o jeszcze lepiej. Swoje zrobiły miejsca wypadów. W tym sezonie ograniczyliśmy się do Polski. W poprzednim sezonie odwiedziliśmy Czechów. Spindleruv Mlyn to międzynarodowy ośrodek. Przeglądając Youtube można znaleźć filmy Anglików, którzy śmigają po Świętym Piotrze. Szkoda, że w roku 2011 Youtube nie było jeszcze statystki z czasem oglądania. W obecnym sezonie widać, że sztandarowy film z dwóch wypadów z grudnia 2012 jest poza zasięgiem. To produkcja, przy której najdłużej siedziałem. Było także najwięcej materiału bo w sumie 4 dni jeżdżenia. Efekty widać od razu. Wniosek jest prosty. Więcej materiału = ciekawszy film = większy współczynnik czasu oglądania = wyżej w wyszukiwarce Youtube. Oto recepta na sukces w przyszłym sezonie.

sumy filmów

Advertisements

One response to “Youtube`owe statystyki

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s