Pompki

Pompki? Codziennie rano seria i wieczorem powtórka. A tak na serio to na ostatnim wypadzie zauważyłem, że pompka od dolnego strapa w jednym z wiązań jest luźna. Były też problemy z zapinaniem na stoku. Szybka wiadomość do Raven Snowboards i dzisiaj z poczty odebrałem świeżutką nóweczkę nie śmiganą pompę. Przy okazji udało mi się uratować starą. Po prostu przegiąłem sprężynę przez którą były luzy. Duży plus dla dystrybutora za szybką reakcję. Viva Raven Snowboards!

raven snowboards s700 pompka

PS. Film w wypadu przedświątecznego jest w powijakach. Powód jest programowy. Po świętach Microsoft wypuścił nową aktualizację dla Win7, przez którą moje Sony Vegas przestało działać jak powinno. Zanim doszedłem do tego, że to przez aktualizację to minęło dużo brzydkich słów. Dzisiaj jest już ok i zaczynam działać.

Skomentuj

