Rękawice Viking TIME ZONE Gore-Tex – opinia deskarza

Od początku mojej przygody z deską zawsze miałem problem z mokrymi rękawicami. Teraz już mniej lub w ogóle bo moja jazda jest coraz lepsza. Na początek kariery zakupiłem dwupalcowe rękawice ze słynnej marki Wed’ze z Decathlona. Jeszcze w zeszłym sezonie na Kasprowym ich używałem. Później trafiła się promocja na jakieś Quicksilvery. Nie za dobrze się sprawowały. Miarka przebrała się w zeszłym sezonie. W Spindlerovym i na Kaspro były tak złe warunki, że rękawice miałem mokre po 2h jazdy. Jako, że poprzedni sezon zakończyliśmy 2 tygodnie przed moimi urodzinami to był to odpowiedni moment żeby skorzystać z okazji i w prezencie dostać nowe rękawice. Wybór padł na Viking Time Zone Gore-Tex . Na razie sprawdzają się wyśmienicie. Biorąc pod uwagę cenę – 120zł – to nawet super wyśmienicie bo za rękawice z Gore-Tex`em trzeba o wiele więcej zapłacić. Na pierwszym wypadzie w tym sezonie, przy deszczu i mokrym śniegu na Czantorii, nie przemokły. Jedyny mankament to wewnętrzny materiał, który się poobcierał. Nie wygląda to za dobrze. Muszę zakupić jakiś preparat do pielęgnacji skóry. Innymi słowy: POLECAM!

One response to “Rękawice Viking TIME ZONE Gore-Tex – opinia deskarza

  1. Pingback: Pełna lampa | 4 sztachety i parapet·

Skomentuj

