Gwiezdne nartowanie

Fanów Gwiezdnych Wojen na świecie jest pełno. Ja jestem jednym z nich. Wszystko co z nimi związne jest godne mojej uwagi. Każdą część oglądałem tryliardylion razy. Żona, która zarzekała się, że nie chce wiedzieć kto to Darth Vader czy Han Solo, cztery części sagi ma już za sobą. A dlaczego o tym piszę? Wyobraźcie sobie połączenie nart i snowboardu z Gwiezdnymi Wojnami. Na przykład freeride na planecie Hoth. Abo slalom pomiędzy nogami potężnego AT-AT. A do takich przemyśleń skłonił mnie ten film.

http://vimeo.com/22182750

Skomentuj

