GoPro downgrade

Downgrade zrobiony. Pomimo, że po formacie karty SD (o którym wspominałem wczoraj) kamera zaczęła dobrze nagrywać to i tak to musiało się stać. Kamera szybciej się włącza, a przede wszystkim nie ma przypadkowych zawieszeń. Protune to zło! Jakby ktoś chciał zrobić update/downgrade to robimy go tak jak na tym filmie.


Wrzucamy firmware na kartę SD. Trzymamy górny przycisk i naciskamy przedni. Trzymamy oba. Gdy kamera się włączy znowu wciskamy przedni, pojawi się PRESS 1, znowu naciskamy przedni, pojawia się PRESS 2, firmware się zainstaluje a kamera się wyłączy. Proste.
Link do starego firmware: http://software.gopro.com/Firmware/v124/HD2-firmware.bin

4 responses to “GoPro downgrade

  1. a ja mam pewien problem!!! Zrobiłem jak na filmie … Ale jak pojawiła się ta kamerka co na zdjeciu startowym filmu na filmie jest „v70” a ja mam pod ikonka kamery „v50” i potem znika ikonka ale się niewyłancza i cały czas mróga… :/ Dlaczego? Zaznaczam ze to Hero2!

    • v70 to nowy soft a v50 to stary. chcesz zrobic aktualizacje do v70 czy deaktualizacje do v50. ten link we wpisie to v50. pokazuje ci v50 bo wgrywa v50.

  2. Ja próbuje włączyć do aktualizacji, a po prostu mi się włącza normalny tryb kamery :( Na karcie jest wgrany plik .bin z linku. Co zrobić?

Skomentuj

